Ga naar de inhoud

Onze missie

Symbis wil IT-kennis- en regiepartner zijn voor MKB-bedrijven (5+ werkplekken) en ouderen- en gehandicaptenzorgorganisaties.

Dit realiseren we door geen concessies te doen aan onze volgende kernwaarden:

  • Persoonlijk contact en betrokkenheid
  • Professionaliteit en kennis
  • Verantwoording, eigenaarschap en beloftes nakomen

Onze visie

Symbis wil dé perfecte IT-omgeving creëren, waarin iedere werknemer zijn of haar persoonlijke (digitale) werkplek heeft om prettiger, makkelijker, efficiënter en veiliger te kunnen werken.

Onze naam

De naam Symbis is afgeleid van symbiose. Dat staat voor een langdurige relatie die voor beiden gunstig is. Een mooie gedachte die past bij de hechte relaties die wij met onze klanten hebben.

Onze archetypes en kleuren

Merken zijn net mensen. Ze hebben een karakter, geloven in iets en doen beloftes. Door middel van archetypes kun je de identiteit van je organisatie een persoonlijkheidstype geven. De Zwitserse psycholoog Jung beschreef er twaalf. Welke archetypes passen het beste bij onze organisatie?

De caregiver
Onze betrokken medewerkers zorgen goed voor zichzelf, voor elkaar en staan altijd voor onze relaties klaar.

De explorer
Onze medewerkers ervaren de vrijheid om zichzelf in hun werk te leggen, zijn nieuwsgierig naar onze relaties en blijven zich constant ontwikkelen.

De kleur groen symboliseert ons archetype caregiver, de kleur geel staat voor ons archetype explorer.

Onze merkessentie

Door individuele vrijheid en hecht teamwork bieden onze medewerkers persoonlijke service die precies is afgestemd op de specifieke situatie van onze relaties.

Welke elementen worden er in ons logo uitgebeeld?