Ga naar de inhoud

Symbis. Persoonlijk betrokken!

Ontmoet een aantal gezichten van ons hechte, gezellige en gedreven team IT-professionals

Onze collega's vertellen

“Toen ik 6 was, kreeg ik mijn eerste PC die ik vervolgens direct uit elkaar haalde. Mijn moeder was daar niet blij mee” start Willem zijn verhaal lachend. “Mijn interesse voor IT zat er al vroeg in.”

Willem vervolgt: “Ik heb een IT-opleiding niveau 3 en 4 bij Da Vinci gevolgd en stagegelopen bij IT-bedrijf Van der Zwaan. Na wat omzwervingen ben ik daar teruggekeerd en heb er 9 jaar gewerkt. De eigenaren wilden vorig jaar met pensioen en hebben hun bedrijf te koop gezet. Symbis heeft het vervolgens overgenomen.”

Hij vond de overstap best spannend. “Ik kende Symbis niet echt goed. Maar de eerste kennismaking met Marien en Jan (collega’s bij Symbis – red.) voelde al direct relax. Daarnaast werkte ik bij Van der Zwaan alleen op de Servicedesk en kom je ineens op een afdeling terecht waar een veel groter team werkt. Dat was wel even wennen voor me. Maar de spanning was snel weg, ik kwam in een warm bad terecht.”

Willem heeft het erg naar zijn zin bij Symbis “Ik ga iedere dag met plezier naar m’n werk. Het team is divers, de collega’s zijn leuk en gezellig. Ook het sparren met elkaar is prettig. Daarnaast zijn er doorgroeimogelijkheden bij Symbis. Ik heb die ambitie ook. Een groei naar de tweede- of derdelijns support ligt wel in m’n planning.”

“Het fijnste aan m’n werk is dat ik gebruikers kan helpen hun vraag of probleem op te lossen. Zij moeten altijd verder kunnen met hun werk. Ik ga hierin tot het uiterste en geef niet snel op. Binnen maximaal een half uur willen we een verstoring opgelost hebben. Als ik het gevoel heb dat het mij niet snel genoeg gaat lukken, escaleer ik naar een tweede- of derdelijns collega.”

“Ik voel me echt gewaardeerd door onze klanten. We krijgen regelmatig bedankjes. Doordat we zo persoonlijk betrokken zijn en langdurige klantrelaties hebben, hebben we hele laagdrempelige gesprekken, vaak met de nodige humor. Tuurlijk maak ik ook weleens frustratie of ergernis mee, het gaat tenslotte om IT. Men kan dan al snel niet of niet goed verder werken. Aan mij om diegene rustig te krijgen en het probleem te tackelen. Als dat lukt, geeft dat extra voldoening. We zijn gewoon een hele belangrijke afdeling” zegt Willem met een knipoog, “zowel voor onze klanten als intern, maar daardoor is het werk ook zo leuk.”

Roos vertelt enthousiast over haar werk in de IT: “Het leuke aan IT vind ik dat het zich constant blijft ontwikkelen. Ik vind het een uitdaging om met nieuwe technieken te werken en met gebruikersvragen aan de slag te gaan. De technische affiniteit heb ik al van kleins af aan meegekregen. Mijn vader werkt in de IT en mijn vriend ook. Dan weet je wel waar de gesprekken aan tafel over gaan,” zegt ze lachend.

Over het feit dat IT vaak gezien wordt als een ‘mannendingetje’, zegt Roos: “Klopt, maar ik vind dat juist leuk. Ik houd van computers, van gamen en van de techniek. En van al die kerels om me heen word ik ook niet zenuwachtig hoor, haha.”

Roos legt uit wat haar functie inhoudt en hoe ze haar tijd verdeelt: “Ik help mee met het interne systeem-, werkplek-, en applicatiebeheer voor de bedrijven die binnen onze holding (Lumen Vera, red.) vallen. Daarnaast doe ik de opleiding Expert IT Systems en Devices. Ik werk vier dagen en heb vrijdag mijn schooldag.”

“De IT bij Symbis moet natuurlijk ook altijd goed doen, net als bij onze relaties. Je moet als IT-dienstverlener natuurlijk wel het goede voorbeeld geven. Daarnaast ontlast ik onze IT-Consultants Theo, Jasper en Martin die hiervoor verantwoordelijk zijn.”

Over haar ervaring bij Symbis zegt Roos: “De overgang naar Symbis is soepel gegaan. De samenwerking loopt goed en ik ben goed opgevangen. Onze slogan ‘Persoonlijk betrokken’ klopt zeker. De mensen weten wie je bent, onzichtbaar rondlopen bij Symbis is ondenkbaar.”

En hoe combineert Roos haar interesse in computers en gamen met haar dagelijkse leven? “Haha ja hoor, m’n hond moet ook uitgelaten worden en ik ga graag een rondje hardlopen, dus no worries.”

Rino Broer, onze Security Engineer, werkt sinds juni 2020 bij Symbis en is één van de “stille” krachten op de Servicedesk, die ervoor zorgt dat de IT-omgevingen van onze klanten veilig blijven. Hij vertelt: “Ik ben getrouwd, heb twee dochters en een zoon. Mijn hobby’s zijn wandelen, fietsen, en kajakken in de natuur. Daarnaast breng ik veel tijd door met mijn gezin en vind ik het leuk om bezig te zijn met nieuwe ontwikkelingen in de IT.”

Over zijn pad naar Symbis zegt Rino: “Na mijn werk als Servicedesk Engineer bij De Hoop ggz ben ik mijn eigen bedrijf begonnen. Maar ik miste het teamverband en de uitdagingen van grotere IT-omgevingen. Via De Hoop kende ik ons zusterbedrijf AENC Audiovisual en zag dat er bij Symbis IT’ers gezocht werden. De bedrijfscultuur en waarden zoals autonomie, verantwoordelijkheid en respect spraken me erg aan. Ik liep een dag mee op de Servicedesk en het bevestigde mijn gevoel. Toen teamleider Cees me ook nog trakteerde op een frietje, was de keuze snel gemaakt, haha.”

Rino’s werk richt zich vooral op complexe problemen zoals DNS, firewalls en netwerken. Hij legt uit: “Ik werk veel aan tweede- en derdelijns tickets en ben medeverantwoordelijk voor de beveiliging van de IT-systemen van onze klanten. Ook zorgen we voor bewustwording hierover. Ik ben onderdeel van ons interne securityteam, dat proactief adviezen geeft aan onze accountmanagers over waar verbeteringen mogelijk zijn voor klanten. En we springen direct bij als er calamiteiten ontstaan.”

Over zijn passie voor beveiliging zegt hij: “Ik krijg energie van het verbeteren van processen en het meedenken over hoe zaken beter kunnen. Ook van het onderhouden en leveren van een stabiele en veilige IT-werkomgeving. Gebruikers zien dat als vanzelfsprekend, maar er zit veel werk achter om hun omgeving veilig te houden, zoals het blokkeren van verbindingen vanuit het buitenland. Bij Symbis is er veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Initiatief nemen wordt gestimuleerd en gewaardeerd.”

Rino benadrukt de uitdagingen in zijn vak: “We hebben diverse klanten met verschillende wensen, dus je moet altijd scherp en nauwkeurig zijn. Het is belangrijk dat alle tickets binnen de SLA-tijd worden opgelost. Een stabiele en veilige IT-omgeving realiseren, geeft echt een kick, vooral als je ziet dat het aantal hackpogingen en virusmeldingen afneemt. Klanten bewustmaken is ook een belangrijk onderdeel van mijn werk, zeker sinds mijn ouders slachtoffer zijn geworden van WhatsApp-oplichting. Onze bewustwordingstrainingen worden steeds beter ontvangen.”

Daarnaast deelt Rino zijn passie voor beveiliging door phishing websites te melden. “Ik heb bijna 700 phishing websites gemeld, waarvan een groot deel is offline gehaald. Als dank heb ik diverse goodies ontvangen”, vertelt hij lachend.

Familiair, open-minded, toegankelijk. Cees en Tjeerd spreken vol lof over Symbis, waar ze al jaren werkzaam zijn. Cees vervult in zijn jaren bij Symbis diverse functies en groeit van medewerker technische dienst, naar medewerker servicedesk om uiteindelijk als teamleider de servicedesk te coördineren. Een rol die hem op het lijf is geschreven. Cees: “Na al die jaren zit ik nog vol ambitie!”

Tjeerd start als stagiair en ontplooit zich ook tot een waardige medewerker binnen Symbis. Via zijn werk op de Servicedesk is hij doorgegroeid naar IT-Consultant. In deze, maar ook in zijn vorige rollen is hij dankbaar voor het hechte team waarmee hij samenwerkt: “Als het team goed functioneert, dan heeft de klant daar profijt van. Doordat we als team onderling expertises en inzichten delen, kunnen we de kwaliteit en snelheid naar onze klant toe waarborgen.”

Als teamleider stuurt Cees de gedreven medewerkers van de servicedesk en de technische dienst aan. “We lossen storingen op, maar werken vooral proactief. Op de serviceafdeling krijgen wij een melding als er bij een klant iets dreigt mis te gaan. Vaak hebben wij een incident al opgelost voordat een klant het überhaupt in de gaten heeft.”

Uiteraard kent het werk ook uitdagingen. Tjeerd: “Mijn grootste uitdaging is om klanten die veeleisend zijn toch tevreden te houden. Dan wordt je geduld op de proef gesteld.” Voor teamleider Cees is de voornaamste uitdaging het groeiende team van medewerkers. “Hoe krijg je het hele team enthousiast voor de ideeën die je hebt, zonder dat er eilandjes ontstaan? Hij realiseert zich dat je dit aandacht moet blijven geven. Uitdagingen bespreken en één-op-één-gesprekken voeren om de behoefte vanuit het team te horen.”

Dat er binnen het team een goede balans is tussen hard werken en gezelligheid mag duidelijk zijn. Tjeerd: “Het hechte team maakt het zo leuk om hier te werken. Elke ochtend het eerste rondje koffie voor het team, dat is altijd een gezellig momentje om de dag te starten.”

Een teambespreking volgt en als iedereen is bijgepraat is de servicedesk bereikbaar voor klanten. Cees is gedurende zijn werkdag betrokken bij strategische gesprekken en één-op-één gesprekken met zijn teamleden. Hij is ontzettend blij met zijn team: “Als er hard gewerkt moet worden, dan kan ik op ze rekenen. Maar is het even rustiger, dan vliegen de grappen de afdeling over!”

Ook lukt het de mannen maar zelden om voor vijven het pand te verlaten. Tjeerd zegt lachend: “De vrijdagmiddagborrel begint hier al op maandag, dat is écht zo tof hier!”

Sinds 2002 werkt Theo als IT-Consultant bij Symbis, maar hij zat op z’n 10e al achter een computer. “Dat was voor die tijd heel jong en alles was nog offline. De techniek achter de computers fascineerde me toen al”, vertelt hij.

Theo heeft na al die jaren nog steeds veel passie voor zijn werk. “Elke dag brengt nieuwe uitdagingen met zich mee, wat ook wel druk geeft omdat je constant op de hoogte moet blijven. Maar het is echt iets dat bij me past, hoewel ik wel merk dat het met de jaren intensiever wordt”, merkt hij op.

“Ik ontdek graag dingen, probeer ze uit en pas ze dan in de praktijk toe. Al doe ik dat nu niet meer bij klanten uiteraard, maar in testomgevingen. Je moet wel gecontroleerd weten wat je aan het doen bent. De implementatie van grotere netwerken, het onderling verbinden van meerdere locaties en de installaties in datacenters geven mij de meeste voldoening.”

Daarnaast vindt Theo het samenwerken met collega’s en de interacties met klanten en hun IT-omgevingen leuke kanten van zijn job als IT-Consultant. “Je wilt uiteindelijk altijd de techniek toepassen om het werken beter en makkelijker te maken voor onze relaties. Maar ook de organisatie erachter interesseert me, want dan ontstaan er mooie connecties als je bij de klant op locatie bent.”

“Iedere dag voelt nog steeds als een nieuwe dag. Geen dag is hetzelfde. Ik heb niet het idee dat ik al ruim 20 jaar bij Symbis zit.”

Theo vertelt welke zaken er wel en niet veranderd zijn in zijn tijd bij Symbis. “Onze organisatie is inmiddels bijna 10 keer zo groot geworden. Ons type klanten is veranderd en de afhankelijkheid van de techniek is vele malen groter geworden. De collegiale sfeer, het samenwerken en de teamgeest zijn gebleven. We doen het met z’n allen. We gaan altijd voor de klant en zijn er voor elkaar, ook in moeilijke tijden.”

Theo kijkt wat IT betreft niet te ver de toekomst in. “We zien IT steeds meer de cloud in gaan, alles moet altijd en overal beschikbaar zijn. Het gaat allemaal steeds sneller en het wordt steeds uitdagender. Aan de andere kant passen we ons ook weer aan, dat is het mooie. Twintig jaar geleden hadden we de huidige technologie niet voor mogelijk gehouden en nu vinden we het normaal.”

Theo is bijgebleven dat hij ooit midden in de nacht bezig is geweest met het herstel van een IT-omgeving bij een relatie. “De techniek faalde en je weet dat samen met een collega en de contactpersoon bij de klant tijdig te herstellen. Dat geeft wel een band daarna. Een andere die ik nooit meer vergeet, is toen ik tijdens een van mijn eerste werkdagen op locatie bij een klant mijn voormalige leraar tegenkwam. Ik had als leerling wat aan zijn computer lopen sleutelen en hij was daar toen niet zo blij mee, maar we konden er nu wel om lachen, haha.”

Of zijn kinderen ook behept zijn met het ‘IT-virus’? “Niet zoals ik, maar het is wel een uitdaging om de tijd die ze achter een scherm zitten binnen de perken te houden. Maar dat kan ik als IT’er natuurlijk heel goed instellen. In mijn tijd kon dat gelukkig nog niet”, sluit Theo met een knipoog af.

Van receptioniste naar managementassistente. Van medewerker personeelszaken naar HR-manager. De afgelopen jaren bewandelt de ambitieuze Irene Florisson-Joor een inspirerend carrièrepad binnen Symbis. Ze vertelt over de missie en filosofie van de organisatie en beschrijft hoe werkgeluk daar een belangrijke rol in speelt. Haar leergierige en nieuwsgierige karakter heeft haar gebracht waar ze nu staat binnen de organisatie.

“Als ik terugkijk, heb ik altijd van mezelf laten horen. In het prille begin zag ik al veel meer werk, dan dat er daadwerkelijk in mijn functieprofiel paste. Als mijn oog op iets nieuws viel, dan vroeg ik aan mijn leidinggevende of ik dat mocht oppakken.” Het brengt haar naast werkgeluk, het gevoel dat ze een leven lang kan blijven leren.

Als HR-manager is Irene een spil in de organisatie. Ze is op alle afdelingen te vinden en betrokken bij alle medewerkers binnen het bedrijf. Heeft iemand een vraag over verzuim? Dan wordt er bij Irene aangeklopt. Is er behoefte aan persoonlijke begeleiding? Dan staat ze voor je klaar. Maar ook met potentiële nieuwe medewerkers legt Irene het eerste contact.

“Het belangrijkste in mijn rol als HR-manager zijn blije collega’s en een hoge interne service.” Dagelijks ontfermt Irene zich over de Symbis-collega’s. “Als iemand zakelijk of privé ergens tegenaan loopt, dan ga ik echt op zoek naar de ruimte om iemand de best passende oplossing te bieden. Ik wil dat mensen zich gehoord en begrepen voelen.”

De grootste uitdaging binnen haar werk? “Collega’s kunnen kritisch zijn, maar dat biedt tegelijk de meeste uitdaging.” Op sommige momenten merk ik dat ik mijn communicatieskills kan blijven verbeteren en zo word ik uitgedaagd om mezelf te blijven trainen.”

Symbis streeft naar werkgeluk. “Wij leggen medewerkers niet op wat ze moeten doen, wij streven ernaar dat ze uit eigen ambitie iets oppakken. Bij Symbis verbinden we mensen en organisaties. Belangrijke kernwaarden daarbij zijn: verantwoordelijkheid, autonomie en respect. Natuurlijk zijn er bij Symbis ook wel eens conflicten, maar wij vinden het vooral belangrijk om dan op een respectvolle manier het gesprek met elkaar aan te gaan.

Elkaar in z’n waarde laten, dat vinden wij belangrijk. Wees lief voor elkaar! Maak je je ergens zorgen over? Dan gaan we met elkaar op zoek naar de mogelijkheden.” Persoonlijke aandacht voor iedereen is wat Symbis nastreeft. “We willen dat mensen zich gewaardeerd, gezien en gehoord voelen.”

Dat straalt de organisatie zowel intern als extern uit. “Als ik in gesprek ga met een (potentiële) nieuwe medewerker dan ben ik naast de kennis en ervaring, altijd op zoek naar wie iemand is en wat iemand meebrengt. Het belangrijkste is dat een nieuwe medewerker binnen onze bedrijfscultuur past. Pas dan is er sprake van een match.”

Recruitment is steeds lastiger en dat daagt organisaties voortdurend uit om zich te blijven bewijzen. “Een aantal jaar geleden vroegen kandidaten nog of ze bij jouw organisatie mochten werken, nu is dat andersom. Hoewel ook wij staan te springen om nieuwe medewerkers, blijven we wel kritisch kijken naar de match.”

Voorlopig ziet Irene nog genoeg uitdaging in haar werk binnen Symbis: “De mate van vrijheid en vertrouwen om je eigen ding te doen is zo groot. In mijn functie heb ik volop kansen om te blijven groeien en ontwikkelen. De komende periode wil ik mezelf verder verdiepen in persoonlijk leiderschap. Als het lukt om mensen op een natuurlijke manier met mij te laten meebewegen, zonder dat ik de richting bepaal, dan ben ik blij.”

Servicedesk Engineer Boy heeft het nog iedere dag uitstekend naar zijn zin bij Symbis. Samen met zijn andere collega’s van de Servicedesk zorgt hij ervoor dat onze relaties bij IT-verstoringen zo snel mogelijk weer verder kunnen.

Boy is via de softwareontwikkeling met het IT-vak in aanraking gekomen. Hij noemt de vrijheid die hij heeft en het team waar hij onderdeel van uitmaakt als grote pluspunten van het werken bij Symbis. “Ik mag bepaalde werkzaamheden zelf oppakken en uitzoeken. Die zelfstandigheid en vrijheid spreken me erg aan. De ruimte om jezelf te ontwikkelen en de stimulans om met nieuwe ideeën te komen, is iedere keer weer prettig om te ervaren.” Ook spreekt hij vol lof over de collega’s waar hij iedere dag mee samenwerkt. “Er heerst bij ons een hele goede teamspirit. We jagen elkaar niet op en helpen elkaar waar nodig.” vertelt Boy.

De uitdaging is natuurlijk om iedere keer weer een zo vlekkeloos mogelijke IT-omgeving voor onze relaties te creëren. Boy zegt: “Volledig storingsvrije IT is natuurlijk een utopie. Onze klanten snappen dat en hebben daar ook begrip voor. Ik kan er wel voor zorgen dat ik vragen goed beantwoord en verstoringen snel oplos. Echt ondersteunend bezig zijn, is iets waar ik blij van word.”

Boy merkt dat Symbis zich de afgelopen jaren positief ontwikkelt als organisatie. “Er wordt echt in ons geïnvesteerd. Alle tooling is vernieuwd, we hebben prachtige werkplekken en ook de hardware waar we mee werken, is uitstekend. We zijn echt op de goede weg en onze relaties merken dat ook.”

Boy vertelt over een prestatie die hem is bijgebleven. “Tijdens een zomerperiode waren er in een bepaalde week best veel mensen met vakantie en was ik net naar de tweedelijnssupport verhuisd. Ik heb me die week heel goed gered en daar ben ik best wel trots op moet ik zeggen.”

“Ik werk al een hele tijd binnen onze groep bedrijven. In 2000 begonnen met het helpen opbouwen van een audiovisueel bedrijf (het huidige AENC Audiovisual) en een distributeur van audiovisuele middelen (het huidige Epatra Benelux). Vanaf 2015 ben ik verantwoordelijk geweest voor de marketing van de meeste bedrijven binnen onze holding. Begin 2023 zijn we overgegaan op een structuur waarbij de marketing voor elke BV autonoom georganiseerd wordt, en sindsdien richt ik mij volledig op Symbis.”

“Het vakgebied van marketing heeft een aanzienlijke ontwikkeling doorgemaakt, vooral door de groei van online mogelijkheden. De verscheidenheid aan opties waar je tegenwoordig je marketingbudget aan kunt besteden, is overweldigend. Dat is wat mijn werk zo boeiend en leuk maakt: de diversiteit en variatie. Het is natuurlijk onmogelijk om overal diepgaande kennis van te hebben. Voor de gespecialiseerde kennis die vereist is, maak ik gebruik van een aantal externe partners.”

“Ik vind het mooi om mee te bouwen aan het merk Symbis. De rebranding naar Symbis is echt een hele goede stap geweest. We kunnen nu veel meer uitstralen wie we zijn. Als marketeer heb je daar een ‘kartrekkersrol’ in. Anderen enthousiasmeren voor ons verhaal. Als je alleen al ziet wat dat ook intern met collega’s doet. Daar geniet ik van.”

“Ik zie bij Symbis een groep zeer betrokken en gedreven collega’s. Die altijd maximaal voor de klant gaan. Maar ook onderling is het gezellig. Gewoon lekker jezelf kunnen zijn, dat is belangrijk. Er is veel motivatie om een steeds professionelere organisatie te worden en daar help ik graag aan mee.”

“Ook mijn vak kent zijn uitdagingen. Het wordt steeds lastiger om in het enorme aanbod van informatie op te vallen. Het laten horen van een eigen Symbis geluid is dan erg belangrijk. In combinatie met goede inhoudelijke informatie over IT uiteraard. Onze klanten verwachten hierin ook een stuk proactiviteit van ons.”

“Daarnaast is het ook een ongrijpbaar vak. Natuurlijk hebben we inzicht in bepaalde data, maar het is niet zo dat als je ergens € 5.000,00 insteekt er automatisch € 10.000,00 rendement uitkomt. Is je naamsbekendheid gegroeid na je inspanningen? Land je verhaal bij je doelgroep? Dat zijn zaken die lastiger te meten zijn.”

“Ik zie nog genoeg kansen en uitdagingen om onze mooie organisatie de komende tijd verder op de kaart te zetten. Wat dat betreft is het werk nooit af.”

Na 25 jaar op de vrachtwagen, nu planner. Dat vraagt om een nadere uitleg. Suzy begint haar verhaal lachend: “Een paar jaar geleden heb ik mijn planningspapieren gehaald. Ik was toe aan iets nieuws in de transportsector. Maar het is anders gelopen. Mijn partner (Erik van Trijp, red.) werkte al een tijdje bij Symbis en zei dat er een vacature voor een planner openstond. Ik ben op gesprek gegaan en er was direct een klik. Nog voordat ik thuis was, belde ik Erik al enthousiast op. Een maand later ben ik begonnen. Ik vond het wel erg spannend hoor, na zoveel jaar in een heel andere branche starten. Maar ik heb er totaal geen spijt van.”

Haar planningswerkzaamheden vallen uiteen in een aantal hoofdtaken. Suzy zegt: “Ik maak de jaarplanning voor het vaste systeembeheer bij onze relaties op locatie. Daarnaast plan ik de consultants in voor nieuw te implementeren projecten, maar ook voor storingen die niet remote opgelost kunnen worden. Een van de grootste uitdagingen is om deze zo snel mogelijk in te plannen. Het is soms een heel gepuzzel om de juiste persoon snel bij de klant te krijgen.

Naast de uitdagingen die haar werk met zich meebrengt, geniet Suzy ook van de voldoening die het biedt. Ze vertelt: “Het geeft me veel voldoening als ik onze relaties snel kan helpen. Ik ben trots op het feit dat ik een belangrijke rol speel in het soepel laten verlopen van de werkzaamheden bij Symbis en dat ik bijdraag aan tevreden klanten. Het is elke dag weer een feestje om naar het werk te gaan. Ik sta regelmatig in de file en daar mopper ik niet over, althans als die niet te lang is, haha. Dat zegt genoeg toch? Ik werk ook wel vanuit huis hoor, maar ik ben toch het liefst op kantoor.”

Suzy vindt het geen probleem om in een toch wel IT-mannenwereld actief te zijn. “Ik vind dat juist leuk, ik was er vanuit de tansportsector natuurlijk al mee bekend. Ik kan prima mezelf zijn binnen het team. Ik merk ook dat het wederzijds is. Al moeten ze soms nog steeds wennen aan mijn directheid. Ik draai er niet omheen als ik ergens mee zit. Maar volgens mij vinden ze dat toch ook wel weer prettig. Maar, er werken meer dames bij Symbis, dus ik ben niet helemaal alleen hoor.”

Suzy benadrukt ook de positieve werksfeer bij Symbis en het teamgevoel dat er heerst. Ze merkt op: “Het is geweldig om deel uit te maken van een team waarin iedereen elkaar ondersteunt en samenwerkt om de beste resultaten te behalen. We hebben een goede communicatie en ik kan altijd rekenen op de hulp en expertise van mijn collega’s. Het maakt mijn werk hier extra plezierig.”

Leuk kennis te maken!

Gelegen naast de A15 vind je ons bedrijf! Maar wie zijn wij eigenlijk? Hoewel we je het liefst persoonlijk ontmoeten, stellen we ons alvast even aan je voor.

We zijn gespecialiseerd in het ondersteunen en veilig houden van de IT-omgevingen van honderden organisaties. Ons team bestaat uit zo’n 50 gedreven collega’s die bij ons volop de ruimte krijgen om te groeien en zichzelf te ontwikkelen. We zijn een hecht en gezellig team dat elkaar altijd ondersteunt.

Bij ons draait het niet alleen om hard werken. We organiseren regelmatig leuke activiteiten, met onze directeuren als grootste fans! Of het nu gaat om een potje voetbal, een drankje na het werk, fanatiek padellen, een gezellige vrijdagmiddagborrel of een game-avond met een heerlijke pizza, we zorgen ervoor dat er altijd mogelijkheden zijn voor plezier en ontspanning.

Onze slogan is niet voor niets: Persoonlijk betrokken!

Stel je vraag of kom een keer langs

Heb je een vraag of wil je een keer een kop koffie komen drinken bij ons? Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan