Ga naar de inhoud

Ons merkverhaal

Onze naam

De naam Symbis is afgeleid van symbiose. Dat staat voor een langdurige relatie die voor beiden gunstig is. Een mooie gedachte die past bij de hechte relaties die wij met onze klanten hebben.

Onze archetypes en kleuren

Merken zijn net mensen. Ze hebben een karakter, geloven in iets en doen beloftes. Door middel van archetypes kun je de identiteit van je organisatie een persoonlijkheidstype geven. De Zwitserse psycholoog Jung beschreef er twaalf. Welke archetypes passen het beste bij onze organisatie?

De caregiver
Onze betrokken medewerkers zorgen goed voor zichzelf, voor elkaar en staan altijd voor onze relaties klaar.

De explorer
Onze medewerkers ervaren de vrijheid om zichzelf in hun werk te leggen, zijn nieuwsgierig naar onze relaties en blijven zich constant ontwikkelen.

De kleur groen symboliseert ons archetype caregiver, de kleur geel staat voor ons archetype explorer.

Onze merkessentie

Door individuele vrijheid en hecht teamwork bieden onze medewerkers persoonlijke service die precies is afgestemd op de specifieke situatie van onze relaties.

Welke elementen worden er in ons logo uitgebeeld?