Orthodontist Zoetermeer – IT-migratie
“Symbis maakt waar wat ze beloven, ze komen hun afspraken na. Daar zijn we gewoon heel positief over.”
Thoma Kroon-Baas, Praktijkmanager
Orthodontistenpraktijk Zoetermeer is een gerenommeerde praktijk in hartje Zoetermeer. De praktijk bestaat al sinds 1987 en is sindsdien uitgegroeid tot een grote praktijk. “Dagelijks zien we ongeveer 100 tot 120 patiënten, vertelt praktijkmanager Thoma Kroon-Baas. “Met al die patiënten verwerken we dagelijks heel wat informatie. Dus dan is het van groot belang dat onze IT-systemen zonder problemen draaien. Ze moeten gewoon werken, we zijn ervan afhankelijk. Helaas liepen we op dit gebied tegen problemen aan. Er waren veel klachten over de snelheid van de IT-omgeving.”
De orthodontist sprak een bevriende collega, die zeer tevreden was over de geleverde diensten van Symbis. Na telefonisch contact te hebben gehad, is Symbis op gesprek geweest. “We hadden echt een goede eerste indruk na dit gesprek. We hadden niet het gevoel dat ze ons van alles aanpraatten, maar echt luisterden naar wat wij wilden en keken naar wat nodig was. Dat geeft een goed gevoel en dan groeit je vertrouwen.”
Uit de inventarisatie van Symbis bleek dat de infrastructuur was verouderd en dat er onder andere sprake was van een onbeveiligde internetverbinding. “Symbis zorgde voor een overzichtelijke offerte. Sinds alles gemigreerd is, hebben we nauwelijks problemen en ook minder servicekosten.” Over de geleverde service is men lovend, zowel in de oriëntatie, als in de levering en ook nu. “Er komt altijd bijna direct een reactie op je mail. Er zijn echt hele korte lijntjes. Je hebt gewoon meteen contact, met je eigen contactpersoon. Heel fijn is dat.”
Kortom, Orthodontistenpraktijk Zoetermeer is erg tevreden. Of ze hen zouden aanbevelen bij anderen? “Ja, zeker! Symbis maakt waar wat ze beloven, ze komen hun afspraken na. Daar zijn we gewoon heel positief over.”