Hotbath – Wat een IT-overstap opleverde
“Wat we merken van de samenwerking met Symbis? Eigenlijk niet zo heel veel. Het draait gewoon goed.”
Peter Huijzer – CFO bij Hotbath
Auteur: Marco Krijgsman, foto’s: Indirah Advocaat en Hotbath
Je organisatie groeit. Meer mensen. Meer systemen. Meer collega’s die buiten kantoor werken. Op een gegeven moment merk je het: de IT loopt nog, maar het is niet meer stabiel.
Dat was ook de situatie bij Hotbath in Alblasserdam. Geen groot breekpunt. Het begon te schuren. Vragen bleven liggen en verantwoordelijkheden liepen door elkaar. De vraag werd groter dan support alleen: past deze IT-aanpak nog bij hoe wij nu werken?
Voor dit artikel sprak ik met Peter Huijzer, CFO van Hotbath.
Je leest waar de oude aanpak begon te wringen, hoe de overstap verliep en wat Hotbath daar nu dagelijks van merkt.
